Menu
EUR

Klantenservice

Onze collega's helpen je graag.
+31 55 540 09 98
Dinsdag - vrijdag van 10:00 - 17:30 (zaterdag t/m 16:00)
Op werkdagen binnen 3 uur reactie
Live chat
Klik op de groene knop recht sonderin in je scherm en start een chat.

Telefoon: +31 55 5400998 

Bereik ons telefonisch van maandag t/m vrijdag: 9:00 uur tot 17:30 uur en zaterdag: 10:00 uur tot 16:00 uur

 

WhatsApp bericht: +31 6 57515385

Stel je vraag via WhatsApp en we zullen zo snel mogelijk reageren op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Het is niet mogelijk om met ons te bellen via WhatsApp. 

 

Mail: [email protected]

Je kunt je vraag stellen per mail of het contactformulier op deze pagina. Heb je vragen over een bestelling of artikel, probeer dan het ordernummer of artikelnummer te vermelden.

 

Belangrijk: we doen onze uiterste best doen om alles op voorraad te hebben, maar het soms toch kan gebeuren dat een product is uitverkocht.

 

Meest gestelde vragen

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Vul dan het formulier in en we beantwoorden je vraag binnen 2 werkdagen. 

 

Wat is de levertijd van de tuinmeubelen?

De levertijd van de tuinmeubelen verschilt. Indien de bestelde tuinmeubelen voorradig zijn proberen wij binnen 1 week te leveren. Mochten de bestelde tuinmeubelen niet voorradig zijn wordt u daar z.s.m. van op de hoogte gebracht.

 

Zijn alle teak tuinmeubelen op voorraad? 

Wij proberen onze gehele collectie tuinmeubelen uit voorraad te kunnen leveren. Het komt natuurlijk voor dat er een artikel tijdelijk uitverkocht kan raken. Deze artikelen zijn dan vaak al weer onderweg vanuit onze fabrieken uit Indonesie. De levertijd is dan in overleg.

 

Hoe krijg ik mijn bestelling in huis?

Bij het bestellen van de tuinmeubelen kunt u aangeven of de tuinmeubelen bezorgd moeten worden of dat u ze wilt komen afhalen. Bezorgingendoen wij voornamelijk zelf en proberen de afleveringen zoveel mogelijk te combineren, kleine artikelen, zoals dienbladen, draaischijven of losse kussens versturen wij via TNT en DSN. Indien u voor ‘ophalen’ gekozen heeft, nemen wij contact op met u op als uw bestelling klaarstaat. Deze kunt u dan tijdens onze openingstijden afhalen.

 

Komen er verzendkosten bij een bestelling? 

Wij berekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 495,- in Nederland! Onder de € 495,- berekenen wij tussen de €15,- tot € 30,00 verzendkosten, afhankelijk van welke artikelen er besteld worden. Voor verzendingen naar het buitenland zijn de verzendkosten op aanvraag.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij de aflevering per pin of contant betalen. In dien u heeft gekozen voor afhalen kan dit ook per pin of contant. Heeft u gekozen voor betaling vooruit, dan kijken wij eerst of de bestelde artikelen voorradig zijn en daarna ontvangt u de factuur met de betalingsgegevens. U krijgt standaard een automatische bevestiging van uw order. Het is ook mogelijk om direct online uw aankoop te voldoen middels IDEAL of PAYPAL.

 

Kan ik zonder e-mailadres bestellen? 

Ja, dat kan. Tijdens de kantooruren kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een bestelling door te geven.

 

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen een halfuur een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

 

Ontvang ik een aankoopbewijs?

Ja, u ontvangt altijd de factuur bij de aflevering. Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

 
 
Moet ik een aanbetaling doen bij een bestelling?
Bij een bestelling van standaard artikelen wordt er geen aanbetaling gevraagd. U mag dan het gehele bedrag in 1 keer afrekenen bij de aflevering of als u het op komt halen. Bij maatwerk vragen wij wel een aanbetaling.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren (daarna in overleg).

 

Kan ik een bestelling op een ander adres laten leveren?

Ja, u kunt aangeven "afleveren op een ander adres" invullen: daar bezorgen wij dan uw bestelling. Let op, bij de aflevering dient er wel iemand aanwezig te zijn welke de betaling kan doen, mocht dit mogelijk zijn kan de betaling vooraf per bank worden overgemaakt.

 

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland? 

Puurteak.nl levert uw bestelling ook af in het buitenland. Voor Europese landen zijn de verzendtarieven op aanvraag, zoals hierboven bij verzendkosten aangegeven is. Buiten Europa zijn de verzendkosten in overleg.
 
Heb ik garantie op de tuinmeubelen?
De garantievoorwaarden houden in, dat elk artikel uit onze collectie, gedurende een periode van 24 maanden na datum van aflevering wordt gegarandeerd op constructiefouten. Mocht zich binnen deze periode van 24 maanden na datum van aflevering een constructiefout voordoen, dit geheel ter beoordeling van Puurteak.nl dan is Puurteak.nl bereid het onderdeel waar zich deze fout voordoet kosteloos te herstellen of te vervangen. Constructiefouten dienen duidelijk onderscheiden te worden van materiaalfouten en bekledingsmateriaal. Puurteak.nl verleent een garantie van 12 maanden op materiaalfouten en bekledingsmateriaal, voor zover het betreft gebreken die bij normaal aanvaardbaar gebruik aan de dag treden en wel volgens onderstaande regels.
 
Is vergrijzen van teak hout tegen te gaan?
Ja, omdat teakhout harsen en oliesoorten bevat, is het bestand tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Dat maakt deze houtsoort duurzaam en onderhoudsvrij. De oorspronkelijke kleur kan door regelmatige behandeling met teakolie/sealer behouden worden. Maar nodig is dat niet, veel klanten waarderen juist de zilvergrijze gloed die teakhout na verloop van tijd gaat vertonen. Gewoon een kwestie van smaak.
 
Hebben kleine scheurtjes in teakhout nadelige invloed op de levensduur?
Onder invloed van weersveranderingen verandert het vochtgehalte van het hout waardoor er kleine haarscheurtjes kunnen ontstaan en verdwijnen. Teakhout is een natuurlijk materiaal waardoor dit proces heel normaal is. De haarscheurtjes hebben geen nadelige invloed op de sterkte en duurzaamheid van uw meubels.
 
Kan ik de teak tuinmeubelen ook afhalen in Apeldoorn?
Ja, dit is mogelijk. Puurteak tuinmeubelen heeft vrijwel altijd de gehele tuinmeubel collectie uit voorraad leverbaar. Bij ons magazijn in Apeldoorn kunt u de tuinmeubelen afhalen. 
 
Waar kan ik mijn klacht melden?
Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop dan ontvangen wij graag een bericht. Ook opmerkingen over onze dienstverlening, bereikbaarheid of levertijd zouden we graag van u horen. Met behulp van uw feedback kunnen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren.
Mochten er klachten zijn over ons product ontvangen wij graag een foto met uitleg over het betreffende probleem. Deze mail kunt u sturen naar [email protected], wij streven erna om uw mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op onze telefoonnummer 055 5400998.
Daarnaast verwijzen wij naar de informatie in onze algemene voorwaarden m.b.t. de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
 
Hoe kan ik mijn bestelde artikelen retourneren?
Binnen 14 dagen kun u uw bestelling ruilen of uw aankoopbedrag terug ontvangen, zonder opgaaf van redenen. Als u uw bestelling wil retourneren, willen wij graag binnen de gestelde termijn een email ontvangen waarin u aangeeft de bestelling terug te willen sturen, of dat wij het moet afhalen. De verzendkosten/retourkosten van de retourzending zijn voor uw rekening. U kunt ook, na een afspraak, het artikel langsbrengen om te ruilen. Na ontvangst en controle van de goederen op schades zullen wij het bedrag terugstorten op uw rekening. Dit geldt niet voor maatwerk bestellingen.

 

 

 

 

 

 

 

Neem contact op

Contactgegevens

+31 55 540 09 98
+31 6 57 51 53 85
KVK nummer: 06087464
btw-nummer: NL807069942B01 / BE0764584286
Puurteak Meubelen Lange Amerikaweg 73
7332 BP Apeldoorn
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €500,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking
Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!